Ve dnech 30. 7. až 3. 8. ožilo studio Labyrint soustředěnou a usilovnou studentskou prací. Na druhou letní  “damáckou” rezidenci přijeli studenti a studentky navazujícího magisterského studia z Katedry výchovné dramatiky, aby pokračovali v tvorbě svého závěrečného divadelního projektu. Šlo o další z aktivit dlouhodobé spolupráce mezi Katedrou výchovné dramatiky a Divadlem Drak.

Týden na přelomu července a srpna, pod uměleckou supervizí pedagogů katedry Ivany Sobkové a Roman Černíka, testovali rezidenti a rezidentky výhody a komplikace devising přístupu k divadelní tvorbě.
Cílem rezidence bylo dotvořit pevný koncept budoucí autorské inscenace, tedy převést diskuse a přehršle často protichůdných nápadů do udržitelné a srozumitelné struktury. Od rána do večera, ano denně se začínalo v devět a končilo o půl desáté večer, tvůrčí kolektiv testoval a ověřeval v laboratorním prostoru Labyrintu, jaké nápady a jak obstojí v akci. Protože šlo o tým studentů a studentek dálkového studia (dnes se říká kombinovaného) důležitým pointem bylo testování společenství a spolupráce.

Páteční pozdní večer přinesl zadostiučinění, zatím křehká struktura věnující se otázkám digitálního světa, vztahu mezi realitou virtualitou mezi svobodou jednotlivce a silou systému nápady, obstála.

Výjimečné zázemí Draku, Labyrintu, Penzionu Amátka bylo bezpečným prostředím pro hledání i bloudění, ale hlavně poctivé nalézání.

Nákupní košík0
Košík je prázdný!
Pokračovat v nákupu
Divadlo Drak
Right Menu IconEN