Milí diváci,

od 22. listopadu 2021 platí pro návštěvu kulturních akcí následující pravidla, prosíme Vás o jejich respektování.

Bezinfekčnost při vstupu na kulturní akce lze prokazovat:

• Potvrzením o aplikaci očkování proti covidu-19, přičemž od poslední dávky vakcíny, musí uplynout nejméně 14 dní.
  • Laboratorním potvrzením o prodělání onemocnění covidem-19 v době ne delší než 180 dnů přede dnem konání divadelního představení.
  • Prokázání bezinfekčnosti PCR testem už je možné pouze pro osoby mladší 18 let osoby s kontraindikací k očkování.
  • Děti do 12 let bezinfekčnost prokazovat nemusí.

Nadále se samozřejmě zakazuje účast na akci osobám, které vykazují klinické příznaky onemocnění covid-19.

Výstavy v galerii Labyrint můžete navštívit bez prokazování bezinfekčnosti.

Zároveň Vás však prosíme, abyste ve všech našich prostorách:

• Po celou dobu pobytu používali respirátor minimálně třídy FFP2 nebo obdobný prostředek ochrany bez výdechového ventilu. Výjimka platí pro děti, které nezahájily povinnou školní docházku. Děti do 15 let mohou mít roušku.
  • Ve všech prostorách divadla se snažili udržet rozestupy 2 metry.
  • Při vstupu do divadla použili dezinfekci na ruce.
  • Při usazování na místa v hledišti dodržovali pokyny uvaděček.
  • Přicházeli s dostatečným předstihem, abychom včas stihli nezbytnou kontrolu potvrzení a nezpožďovali začátek představení. Pro snazší prokázání splnění podmínek Vám doporučujeme stažení certifikátu do aplikace Tečka, jejíž využití nám pomůže rychleji Vás při vstupu odbavit.

Upozorňujeme, že jako organizátor akce jsme povinni při vstupu na představení kontrolovat splnění podmínek a diváci jsou povinni nám splnění podmínek prokázat; v případě, že někdo splnění podmínek neprokáže nebo prokázat odmítne, nemůžeme dotyčného pustit do sálu.

Děkujeme za pochopení a spolupráci a těšíme se na Vás!

Divadlo Drak

Nákupní košík